Friday, April 26, 2013

temu janji

hurmm..ari ni janji ngan kawan kuar gi cari keje. nampak gaya, tak gi la kot. call-call tak angkat pun teponnya. janjinya jam 9am.. hurmmm...susahnyer janji orang bumi ni. aku dah siap masak bubur labu untuk si kecik. my helper tak bangun lagi ni.  bertuahkan, jadi helper aku?? sukahati mak bapa depa jer buat apa yang depa suka. nak tegur pun malu...prinsip aku, pandai-pandai sendirilah nak buat apa. aku nak tunjuk itu ini...aku tak suka acting like MEM besar though berbadan besar. Pandai ko lah.... cuma bengkek dalam hati jer lah. though tak buat mende apa pun, tak bestlah lewat bangun,kan? cam mana kalu aku keje, lagu ni lah yang terjadi...bernanah ler hati aku. Sebentar tadi aku sengaja masuk biliknya ambil diapers budak-budak ni haa...nasib beklah  tengah iron baju budak-budak ni..kalau tak,..aku tak buat apa-apapun. cuma reputasi tu buruk ler kat depan mata aku..kenaikan gaji pun akan lambat jadinya. 

oklah..tengah explore mende internet nih....tunggu response kawan tu. tah-tah masih membuta juga kot. hadoiii..

No comments:

Post a Comment