Monday, April 8, 2013

punya lama tak service

patutnya aku bawa myViva untuk diservice, bulan sembilan tahun lepas. sekarang,kan dah masuk 2013. baru sekarang terhegeh-hegeh nak menservicekan myViva. tak ikut peraturan appointment langsung wehhh. bukan apa...ada ada jer alasan aku napa tak gi service centre. well..sebulan demi sebulan berlalu. tapi dalam hati sebenarnya risau gak kalau kalau ada kereta aku ni ada kesakitan urat di mana-mana. ye lah.. kekadang aku ni boleh tahan juga memecut. break kekadang tak makan. tu yang risau tu.. kekadang factor kewangan pun iyer juga. money of the month terlebih guna.. ni lah dia..masalah kalau seorang jer yang keje. huhu...nasib baik mampu bayar bulanan.syukur.... fuhhh...

hari ni aku budget service dalam rm150 cam gitu ler...nasib baek bawa duit lebih. time jumpa advisor tu...check check semuanya rm275.00. phiewww...aku bawa rm250 tepat-tepat. so terpaksa tak usik dulu filter, rm50. next time la gi geletek tang tu...hurmmm. actually risau gak tak gi service on time. Terlebih over plak aku tak gi service. tapi syukurlah....lepas juga hari ni.

nanti kena service lagi on 10/10/2013...owh owh...jatuh pada harijadi my little boy. wahhh....dah nak setahun dah anak aku. cepatnya masa berlalu..terasa nak mengandung semula. rindu membawa perut. haha..

No comments:

Post a Comment