Saturday, April 27, 2013

Hidup bukannya mudah

morning world..
pagi ni aku boleh bangun awal sikit...heeee...my boy cuma sekali jer kejutkan aku untuk buatkan dia susu. Pelik tapi benar, dia tetap tido sampai ke pagi meski kain lampinnya kuyup. Cam kehujanan plak anak bujang aku. kesian.....tak tau apa lagi nak kasi kat ruam beliau. Selama ni aku mendabik dada yang anak aku tak kena masalah ruam. dan hanya berpunca dari tisu basah pewangi...maka anak aku menderita kesakitan aka kegatalan. maafkan mommymu sayang....

dan..
pagi ni aku bersiap sedia nak merayau lagi dengan teman. Tak tentu hala tujunya...hanya bermotifkan mencari keja yang sempoiiii. kalu keje standard tu, kena apply sana apply sini. Semalam dapat call suh pegi interview gak. tapi jauh di sanaaaaaaa...KL. lagipula dalam financial investment. makcik tak minat, nkgo...malas nak pening pening dan pusing pusing kepala ngan mende serious lagu ni. makcik tak nak stress-stress dah. cukupla masa belajo jer stress. Mana pula nanti nak peningkan etika pakaiannya..minyaknya...hadoohhh. tak sukerrr....

well..
apa yang kita nak, tak dapat. apa yang kita tak nak, beratur pula kat belakang kita.  Apapun, aku nak kuar gi pekena soto dulu dengan teman. heee....biarlah pekerjaan itu rezeki dariNya. Redha jerlah dengan ketentuannya. Hanya masa yang menentukan...sabar...sabar...sabar....

*cam mana ni...helper aku tak bangun lagi. =(


No comments:

Post a Comment