Tuesday, April 9, 2013

keja dari rumah

ahaaa...punya boring duduk membesarkan badan. truely mengembang dengan jayanya diri ini. serious penyakit pun terasa-rasa sedang mengintai. almost everyday terasa sakit kepala..menelanlah dua biji panadal pagi dan dua malam...mungkin stress duduk jer kot.

selama ni aku pandang sebelah mata jer jiran-jiran aku buat keje dari rumah. tapi dek duduk memanjang tak buat amenda...aku pun risik-risik depa. dan akhirnya perseptif aku pun tertukar dengan sendirinya. ialah..dah jadi ibu-ibu mind jer sekarang ni.aku pun risik-risiklah...aku dengan selambanya menyatakan hasrat hati. "aku pun nak..." the next day, pintu umah aku diketuk. "barang dah sampai kat bawah". aku nyer helper pun turun lah pegi angkut tu barang.

terkedu melihat seguni kondom. haha...itulah koje nyer. masukkan sarung kondom ke dalam kotak. fuhh...semangat nak bekerjalah katakan. aku dan helper laju jer buat keje. malam suami balik keje, memang ringan tangan orangnya. terus tolong sekali.

tapi laki tak puas hati....ialah, memang kejenya senang. tapi bayangkan....sekotak, baru dapat 4cent. bukan kotak kecik tau...kotak besar. kita orang punyalah buat...semuanya 44 kotak besar. hanya boleh dapat rm1.60 jer kot. punyalah masa dan tenaga yang we all guna. sangat tak berbaloi OK. but then..kita mana boleh buat duit,kan?? terpaksa bodoh-bodohkan diri dan ingatkan diri sendiri...daripada tak buat apa-apa, baik buat something walaupun hati sangat-sangat tak puas.

dengan lolo gurl sekali nak tolong...tolong musnahkan kotak. haha...bergemalah jeritan maknya ni ha... lolo NO!!..Lolo dont!!! anak aku suka ler tengok kotak-kotak tu...macam permainan jer kot agaknya dia lihat we all melakukan keje packing memacking ni.

any kind of job like this, do contact me.. heee

No comments:

Post a Comment