Sunday, April 28, 2013

NASI LEMAK PENJAJA PAGI

pagi ni laki aku beli nasi lemak dan mee hoon goreng (tak goreng pun). wah...entry aku pagi ni penuh dengan kritikan. Nasi lemak tak berlauk...cuma mee hoon jer lah aku cuba untuk habiskan. Tahla, kenapa dengan penjaja-penjaja kat sekitar rumah aku ni. berniaga cam tak nak jer..cuba kalau aku. haaaa...serious.

mereka masak lauk pauk sikit jer. bila orang beli dah habis...naper ek?? kuih pun berapa biji jer...teringin aku nak berniaga pagi-pagi. mesti laku punya...tapi aku ni non-muslim. mana boleh niaga open. karang kena pula..

entahlah..some people ada peluang, tapi tak digunakan sebaik mungkin. buat keje cam hidup segan mati tak mau. cuba buat elok-elok..sedap..mesti ada pelanggan tetap gitu. aperrrrlah!!! tah apa-apa tah!!

No comments:

Post a Comment