Tuesday, April 23, 2013

Jus Rumpai Laut

sebelum tido malam tadi aku kasi laki aku minum secawan kecil jus rumpai laut. huhh..muka diaaaa. Tahan jer lah bau hanyir sebiji bau ikan mentah. Aku nak amalkan kasi laki aku minum jus ni sebelum tido. dia kan ada Gaut. Nak tengok keberkesanan so called collagen ni kat asid huric badan dia. Sempat pula aku mengusiknya: ni dah minom jus ni, tak leh nak ciom molot dah..bau hanyir. kah..kah..kah.. 

My father testi kat aku semalam, mengatakan beliau rasa sihat after minum jus rumpai laut ni. Father aku ni mudah lelah. tapi semenjak dah mengamalkan minum jus Rumpai Laut, dia dah mula turun memotong rumput. Aku apa lagi, membebel. Biar relax jer..cukup-cukuplah bekerja. ye lah, orang tua kan? mana reti nak duduk diam. Asal rasa sihat sikit, terus cari kerja nak kuarkan peluh. Apapun, harap-harap penemuan rumpai laut ni memberi manfaat yang berkekalan buat ayahanda tercinta serta seisi keluarga yang mula mempraktikkannya.

oklah, nak tido dah. tuan puteri plak tak leh nak tido lampu terang benderang begini. Ada-ada jer kejenya. Siap kena dek ayahnya coz gi siram susu kat badan papanya itu. sorang plak tak leh nak tido gelap. aku??...jadi burung hantu.

nite all.


No comments:

Post a Comment