Monday, April 8, 2013

Bersyukurlah

syukur tuhan aku masih bangun lagi pagi ni untuk menikmati indahnya cahaya mentari, menyedut udara Ilahi, menatap wajah tercinta dan merasa ciuman kasih sang suami. Terima kasih Tuhan atas peluang berdenyutnya nadi dan jantung ini.

entah kenapa kebelakangan ini dalam hati aku selalu berdetik...andai ku tahu...kapan tiba ajalku....hatiku sering berbisik..bagaimana andai aku pergi??? tak terkapai dek akalku apa yang akan berlaku selepas ketiadaanku. Namun, aku berbisik dalam hati kepadaNYa...Tuhanku, izinkan aku melihat putera puteriku membesar, bahagia dan mampu untuk berhadapan dengan cabaran dunia.

menatap indahnya senyuman anakandaku yang tercinta menjadikan aku menjadi bertambah lemah. mereka adalah kelemahanku. juga kekuatanku. Biarlah mereka memahami betapa aku mencintai mereka sepenuh hati ini.

oppsss....terpaksa hentikan coretan ini. baru tersedar jam dah menunjukkan 10.07am. janji nak service kereta jam 1030am. hadoiii...baru jer nak berbloggy. hadohhh....kena mandi cepat2 nih n pecut to perodua!!!

No comments:

Post a Comment