Wednesday, April 17, 2013

0.08 cent sekotak besar

haaa... aku baru berpeluang nak duduk nih. dari semalam duduk bersila ngadap kotak-kotak kecik dan kotak besar. hurmmm...sampai lenguh lenguh juga tulang belakang duduk. tak termasuk dengan suara jantan makcik kasi arahan sama si gurl.. dont!! dont!!..dont!!...haha..begitu la jadi suri rumah tangga yang bekerja dari dalam rumah sendiri. 

terima kasih la kat laki aku pasal tolong angkat satu beg plastik kondom seberat 20kg dari tingkat bawah sampai ke tingkat 4.  Siap tolong lagi melipat kotak, OK!! pada awalnya laki-laki teman semua kaki tengok bini depa jer. sekarang dah pandai dah rajin-rajinkan tangan melipat kertas untuk buat kotak or masukkan kondom dalam kotak. hihi...daripada duduk jer...sambil-sambil bercerita dan usik mengusik dengan bini, apa lah salahnya kan?? well...kali ni punya banyak kotak kecik telah terhasil. Baru sebentar tadi aku kelapangan, gi jejalan rumah teman. "bila depa nak angkat menda ni? dan baper sekotak?". biasanya khamis petang dalam jam 8pm gitu la...sekotak besar tu rm0.08. syahdu dalam hati. kenapa tak upkan saja rm0.10 jer. nak juga charge sen-sen kat we all. sakit pinggang tau, melipat kotak dan masukkan kotak-kotak ni ha. really  lah orang tengah memang potong sana sini kat we all. tapi apa boleh buat...we all buatkan juga meski dalam hati rasa bernanah. huhu..

Kejap lagi nak bawa anak anak turun pijak bumi. kesian depa berkurng dalam rumah. alangkan kita yang tua ni pun pandai pening kepala duduk terkurung dalam sangkar batu begini. kusutttt ko tau!!! 

oh ya...saja nak mention..berat badan "orang" turun lagi tau...hihi =) ni yang bikin semangat nak bermain badminton kat taman bersama teman-teman "orang". syuknya berpeluh...


No comments:

Post a Comment