Tuesday, April 23, 2013

ReWOrk

hurmmm...mana nak cari kilang yang boleh kasi peluang suri rumah bekerja dari rumah ek?? kondom dah beberapa hari tak hantar stok nih. boring plak rasa duduk-duduk saja-saja di rumah. kalau ada lubang baekkkk punya dari kilang, kan best. seronok gak buat keje dari rumah ni. kawan teman buat kotak hadiah. semua bahan-bahan dibekalkan direct dari kilang. tapi teman tak galakkan aku lakukan pasal gam yang digunakan sangat kuat...berbau..tak termasuk turpentine lagi, katanya. takut anak-anak active cam anak aku ni nak cuba try test nak tau apa ke benda dalam tin or kotak-kotak kayu yang baru di gam dirobohkan. kan tangkap sendu...lumayan gak perolehan teman tersebut. satu kotak bersamaan rm1.30. kekadang dia buat 200 kotak dalam dua-tiga hari. kira ok la tu...lagi cepat buat, lagi masyukkkk. Modal pun tak perlu nak kuarkan. Orang kilang yang hantar dan ambil barang terus dari rumah. OK bah,kan?? sekarang sibuk nak cari lubang baeikkk nihhh....tapi di mana ya???? any idea peps??... Aku dah macam tak berdaya nak kuar untuk bekerja tinggalkan anak-anak. My boy ni tak henti-henti lagi sakitnya...mana mungkin hati ini bisa tenang berjauhan dari anak. Takkan nak minta kuar kejap-kejap ngan boss..malulah gueee...huhu....prestasi harus kena jaga depan majikan weiii...

2 comments:

AkuMuzikFilem said...

hai tak sangka rupanya ada kerja dari rumah ni ya? nak juga kalau boleh buat side income. hehe. actually nak tany kalau kondom tu saya nak beli borong boleh ke? hehe

Mrs. Daniel said...

haha...pasal nak beli borong tu saya tak tau..saya packing jer. boleh dibuat side income ni. pakai perabiskan waktu...=)

Post a Comment