Tuesday, April 23, 2013

Serious uweeekkkk..

solemnly announce that i did not turn up for the interview...huhu..sepatutnya jam 9am pagi tadi. Akibat asyik terjaga sepanjang malam dek tangisan my boy, aku tak dan nak bangun pagi. Sakit kepala. Anggap jer lah bukan rezeki aku. tapi tengok nanti petanglah...aku nak pegi juga dengan muka tak tau malu. haha..kalau rezeki aku, depa terima lah.. kalau bukan, what to do...dah nasib aku begitu.  =)

semalam aku masak rumpai laut buat kali ketiganya. Kali ni aku masak guna multipurpose rice cooker dengan low heater. lama gak baru melebur tu rumpai laut. Dua kali masak, rumpai laut aku tak jadi jelly pasal banyak sangat air. haaa....practice make perfect. Maka jadilah Pure Marine Collagen aku. miahaha...haha....

Pagi ni aku cedoklah konon-kononnya tiga sudu jelly rumpai laut. Ingat nak berani mati makan PMC aku plain. hakkkk....hambiq ko!! half way aku masukkan sunquick. Baru lalu tekak aku sikit. Tapi aku tak leh nak perabiskan....serioussss uwekkkksss uols. huhu...rasa semacam jerk kat tekak aku. hurmmm...rasanya aku wat jadikan masker muka jer lah PMC aku ni. Lebih baik minum jus jer berbanding jelly. aku kalah FEAR FACTOR menelan PMC buatan aku. Meremang bulu roma aku OK!! haha...

oklah..anak nangis. nak kena dokong jap. ciao!!

No comments:

Post a Comment