Thursday, April 25, 2013

Aku bukan robot

pagi tadi aku bangun jam 12 tengah hari ko...huhu..tak malu emak orang bangun tatkala tengahari menegak di kepala. well...semalam we all tido jam 3am. kendian aku asyik terjaga dek anak aku. aku pun bukannya robot...terasa gak penat wehhh... dua tiga kali bangun buatkan anak susu...aku berjalan sambil terpejam mata. mengantuk sangat la tu.. nasib baik tepat tujunya aku ke sinki mencuci botol, amik air  panas dan susu. haru..haru...

sebaik jer bangun tadi tengahari, aku terus kasi si boy makan. nasib baik ler helper aku dah masakkan bubur. itupun kira dah agak lewat gak dia masak..(harusnya jam 10 pagi, bubur si boy dah kena masak dah).Dia gak terus khusyuk rework sebaik dia bangun tido. sampai terlupa buat apa yang patut. alahaiii...  lepas baby makan, aku terus sambung  keje-keje rework sampai ke petang. jam 7pm barulah aku turun dari kayangan untuk ke dobi berhampiran. pakaian kotor banyak...lagi-lagi si boy tak dipakaikan diaper sangat dek ruam yang melampau kat celah kelengkangnya. sengaja biarkan dia bogel kasi bernafas kulit dalaman si adikkk. jadi, bau bacing la juga umah kami dek kencing adik kat kain-kain yang menutupi "the little bro" dia. haaa...

now, segala kerja rumah dah settle...now nak berjuang siapkan barang rework plak. sambil lipat-lipat sempat gak berangan aku nih... berangan nak kaya. haaaa..... boleh kaya ker lipat kondom ni ek?? tak apa..aku akan buktikan...dengan sekadar lipat kondom, kita bakalan lihat apa akan terjadi....tunggguuuuuuuuuuuuuu. heeee...

ooppsss...termengarut plak aku. oklah...setengah guni lagi nak kena lipat ni. ciaoo!!


No comments:

Post a Comment