Monday, April 22, 2013

Kesian anak laki aku..

hari ni bawa my boy gi klinik. telinganya on off on off berair. tak tau apa puncanya. Ditambah dengan ruam di bahagiaan tuttttnya. sangat merah...dah tiga malam beliau tak menentu tidonya. Semalam aku tidak pakaikan my boy diapers. sekadar menutup bahagian bawahnya dengan kain supaya bahagian celah pahanya itu boleh bernafas. kejap-kejap aku bangun kasi tepung agnesia.  gara-gara nak jimat seposen dua, aku beli wiper kat speedmart yang berfragrant. Itulah bermulanya ruam kat paha my boy. Doktor kasi surat refer kat hospital rawatan bahagian telinga di Ampuan Rahimah. Sok bawa dia ke situ plak.

anak laki aku ni tak habis-habis berterusan jer penyakit yang mengintainya. risau aku...bila tengok telinga dia berair cam nanah, kesian sangat tengok muka dia. Doktor kasi ubat titik jer dari hari tu. napa tak sembuh-sembuh ek??. aku tak nak fikir yang bukan-bukan. harap my boy akan sembuh dengan segera.

manja anak laki mommy nih...

No comments:

Post a Comment