Tuesday, April 23, 2013

Diet Rumpai Laut

hurmmm...baru hari pertama nak serious berdiet via rumpai laut....entry awalan aku dah ceritakan bagaimana penerimaan tekak aku kat rumpai laut ni. memang iyekkkksssss. tapi satu perkara yang aku perasan....my perut rasa terisi jer. tak rasa lapo pun..bila teringat nasi, selera plak cam tak ada. so, tengahari ni aku minum sup jer lah. nasi cam tak leh nak lalu gak kat tekak aku. Tak per... baru first day,kan?? beberapa hari lepas aku just minum jus rumpai laut. Minum dengan makan berbeza tauuu..

apapun...lets try another diet dengan barang baekkk ni. kalau berkesan, tak yah lah nak beli ubat-ubat mahal untuk kurangkan selera makan. Guna jer bahan asli....chemical pun tarak. Other benefit pun ada gak...tunggu dan lihat jer lah dulu.....kang cakap banyak tebabooommm berkompang sana sini, sekali ada menda lain plak mengusik seleraaaa, kan kantoiii!! haaaa....Usaha tangga jaya!!!

tapi aku dah plan dalam kepala otak aku ni nak makan thosai telur petang ni...sedapnya ya ampunnnn.

No comments:

Post a Comment