Sunday, August 28, 2011

Tah apa-apa tah

Morning uols...
 dah pagi dah rupanya.  Azan pun dah berlalu...hai..hai..hai...beautiful sunday...aku still lagi semacam tekun jer ngadap lappy. haiya...ni lah dia, ibu millineum ni. teraddict dengan technology. Si kecik beberapa kali dah membuatkan aku PAUSE mode. Pandai dia mencari aku yang sekejap hilang-sekejap hilang. ha ha ha.... ibu yang nakal, yer??

well, sebenarnya aku sibuk lagi mengadjust aku nyer nuffnang. Hilang lagi...tadi sibuk nak tukar template lah. Konon-konon nak tukar selera. Lepas tu..buat-buat rajin gi mengedit aku nyer header. Coz size tak berapa cun sebelum ni. Tu yang mata semakin membulat dan membulat sampai mood tido pun dah blah. Terasa cam budak graphic pula diri ini---->memang aku ex-budak graphic tapi tak nak ngaku. heee becoz i m so the hampeh in design derrr. Apapun, nampak cool gak lah aku nyer blog yang aku dah adjust semula ni...(masuk bakul la pula di pagi-pagi hari). serious, pasal yang sebelum ni background dia hitam. Nampak ganas sikitla aku...aku preview2 banyak kali, cam cute pula semuanya. Tulisan pun aku perhatikan  juga owhh. so..ngam sudahla...tunggu rasa bosan lagi, aku show-off kerajinan aku dengan design header aku yang hampeh. ha ha ha....

si kecik pula bergolek-golek beberapa kali dalam keadaan mamai. kepanasan agaknya. aku dah naikkan temperature aircond ke 30*C. suhu normal jer...tapi terasa gak dinginnya. Terpaksa aku turunkan semula ke 28*c. Dia relax jer tido sedangkan mak bapa dia kesejukan...tak boleh di tutup langsung dengan blanket. Pandai ditendangnya. Sambil-sambil ngadap lappy ni, ekor mata aku sentiasa melekat pada si kecik. Tak pasal-pasal bergolek jatuh lantai. Dah menghampiri sipi-sipi katil pun...aishhh.

oklah...setakat ni jer dulu. Nak berkarya tak syiokk kalau kedua-duanya bangun. Dua-dua pengacau...minta perhatian. hadeiii...aku kegeramannnn jer dibuat depa berdua.

(mengedit mode : hujan dah turunnnn...syioooknya. aku baru nak tido ni...hopefully si kecik sporting kasi peluang si mommy sleeping beauty. tapi....perut pula kroooohhhh krooohhh...Maggi??? urrmmpph!!!)

Happy sunday to all.
Peace.

No comments:

Post a Comment