Friday, August 26, 2011

Hoyayyy!!

Morning uols...
cam mana hari ni?? ada rasa malas nak pegi keje ker?? or... rasa nak sambung tido lagi?? tak apa..take a deep breath...katakan pada diri sendiri "Hidup harus bersemangat". nak tau kenapa?? coz hari ni kita masih diberi kesempatan oleh yang Esa untuk menikmati kehidupan ini. Ya..bila-bila masa dia boleh tarik balik apa yang kita ada tika ini. aku bayangkan yang kita kat muka bumi ni umpama dedaunan pada sebatang pokok...ada daun yang baru nak tumbuh, ada daun yang lembut, daun yang keras, daun yang layu dan ada daun yang tunggu masa melayang-layang jatuh ditiup angin. Sementara kita masih lagi berpaut pada dahan atau ranting kayu itu, bersyukurlah. atau..tiba masanya tuan punya pokok datang memangkas ranting-ranting yang sudah tidak berguna lalu dibakar dalam api. phiewww...itu belum lagi pokok itu dipotong terus. Tamatlah riwayat si pokok.

Apapun, aku plak rasa happy di dalam hati. setiap kali hari Jumaat aku mula ghairah. Oppss..jangan fikir yang bukan-bukan ah. After Jumaat, sabtu dan ahad akan menyusul. tu yang aku suka sangat tu...Hujung  minggu. Hari yang ditunggu-tunggu spend masa bersama keluarga. tak kiralah apa planning of the day. Yang penting, boleh bersatu masa tu..biasanya hari sabtu we all nonton movie. sometimes layan gak movie hindustan. haha... atau merayau-rayau di taman or shopping complex. hiii.... terasa best jer jalan ngan keluarga,kan??

Oklah..sajer jer entry untuk intro di pagi hari...semoga uols bekerja dengan wajah yang ceria pada hari yang indah ini. tak mou lah wajah masam-masam or kelat. tak mou lah negetive thinking...aura-aura negetif tu, suhhhhh jauh-jauh!!!! Tak lupa kepada yang menyambut hari raya....Go On. Drive safe. Jadilah pemandu berhemah ya. ciao!!!

p/s : aku tau Picos dah tak sabar nak balik raya...pandu kete baru tu jangan nak racing ok!! 
 
HAPPY FRIDAY TO EVERY BODY!!! 
PEACE BE WITH YOU....
update again soon.

c ya!!!



2 comments:

RinsyaRyc said...

melawat pagi2.. Hihihi^^

Mrs. Daniel said...

tengkiu u. =) nanti kita lawat balik u.

Post a Comment