Sunday, August 28, 2011

Bz

hurmm... hari ni check En. Nuffnang. just nak check analitik jer... nak mengharapkan earning?? idok ehh...tak mungkin masyukkk lagi kot. UV pun puluhan orang jerk. haiya...tak perlah. Semalam langsung tak dok orang ker melawat blog mrs. daniel?? pelik,kan kat analitik semalam takda pengunjung: NAN. iyer ker takda?? cam tak percaya jer....ialah, semalam mr.D bawa broadband keje. so aku tak ONLINE ler maksudnya. Tengah hari beliau pulangkan, tapi aku takdo masa nak ONLINE gak...sibuk dikerjakan si kecik. Malamnya pulak, we all gi lepak kat Centro klang. 

so...pendek kata, semalam aku cuti mengENTRY. Hari ni pula (sabtu) pun sama. Pagi lewat bangun.Aku pun tak sangka yang we all bangun jam 11am. halamak!!! Bangun-bangun terus house cleaning la pula...Lepas tu bersambung nonton cerita industan dengan Mr.D. terpaksa gak dia layan coz bini control remote. haaa..habis movie time, dah senja la pula. Keluar lagi makan malam. Lepak di JJ..sesak giler. Pulang, ya ampun...ramainya orang berbaris nak bayar ticket parking. panjang giler. Kuar dari JJ we all pegi lepak kat Shamuga Restoran plak pekena nasi lemak dan teh tarik. 

Sampai kat rumah, dah tengah malam dah...mana nak dodoi anak sampai tido lagi. dan bila semuanya settle, jam dah menunujukkan 1.30am. baru boleh online. itupun, aku terhegeh-hegeh gi check ALEXA. try punya try nak masuk....ye lah, aku ni kurenggg sikit bab2 ala-ala programming ni. so, aku tak time gakla...bila dapat masuk, ALEXA perlu subsribe pula baru boleh dia check ranking bagai. so, aku undur diri jerlah. tak nak lah sampai kuar duit semata-mata nak berblogging untuk cari duit. so, just do it my way......sukatila kalau ada ke tak da ker UV. Yang penting, niat aku ialah untuk mendokumentasikan perjalanan hidup aku dan juga mencoretkan isi hati aku yang terbuku agar tersurat. itu jerk. heee....

so now, i m doing blog-walking before ZZzzz. jemles tengok Mr.D dah jauh berdengkur. Cuma si kecik jer sesekali terjaga mencari ibunya. Aku pun terpaksa PAUSE mode untuk memenuhi keperluan si kecik. sejuk-sejuk pun boleh haus,ka?? heee...

beginilah kalau jadi ibu... =)

4 comments:

Cik Puan iLa said...

Busy nye kehidupan seorang ibu..
slm perkenalan dr cik ila..jumpa kt innit td.

Eudora Priscilla said...

Take care of yourself too :)

Mrs. Daniel said...

hai cik ila...
selamat berkenalan. memang buzy. tu yang ngadap lappy time kedua-duanya tido. yup..sangat sibuk.

Mrs. Daniel said...

thanks klaraparis. i will...if not, no one will take care of this two buddies. =)

Post a Comment