Sunday, August 14, 2011

Pemikiran kritikal

oppss....tetiba minda logik aku berfungsi. Adakah wajar aku menjemput atau invite pembaca diluar sana untuk mengikuti perkembangan blog aku atau membiarkan pembaca menemui blog aku ni secara kebetulan??? Terasa segan gak coz orang yang aku perkenalkan blog aku adalah orang-orang yang aku kenal. tak syiokkk la kalau mereka tahu serba serbi pasal aku. TAPI...aku tengok blog orang lain, selamba jerk menulis isi hati mereka as if mereka tak kisah pandangan orang terhadap penulisan mereka. ATAU...perlukah aku kisah tentang apa yang difikirkan orang terhadap aku??? BUNTU...TAPI aku perlu menyebarkan blog aku ni, maka dengan itu barulah iklan-iklan yang terpampang dalam blog aku ni berperanan. Kalau aku peramkan jer...takda maknanya dan takda ada gunanya aku join Nuffnangs. Macam mana yer???--mode: berkerut dahi--atau aku saja updatekan blog aku dalam facebook tanpa aku invite individu personally. Kalau orang tu tergerak nak baca, sukahati dia lah...kalau tak, peduli arrrr. How arrrrrr......Helpppppp!!!

should i?? should not??....what say you??...come on readers.

No comments:

Post a Comment