Saturday, August 20, 2011

Nuffnang : boleh tolong explain tak??

hai there...
aku ni walaupun emak orang aka bini orang, tapi aku consider diri aku sebagai budak baru belajo. Aku kan baru jer berjinak-jinak ngan nuffnang. aku ada sedikit kemuskilan serta ketidak fahaman tentang beberapa perkara. Tapi aku nak tau sangat apa ke bendanya itu. Persoalan demi persoalan...aku nak buat bodoh or buat-buat tak kisah pun tak boleh. coz tiap kali aku check nuffnang akaun aku, mesti persoalan itu kembali bermain di kepala hotak aku ni.

Soalan aku berbunyi begini. 

: : Dalam bahagian Analitik terdapat graf,kan?? kat bawah graf tu ada jadual. Aku nak tau apa yang dimaksudkan dengan Paparan dan juga Unik. Apa maknanya nombor-nombor tersebut. : :

: : sesiapa yang tau tu...tolonglah jawab  persoalanku yang tak seberapa ini. Jawapan sungguh diperlukan. Aku dahului dengan ucapan terima kasih banyak-banyak. : :

"ilmu tak leh kedekut tau...kena lah share."

2 comments:

RinsyaRyc said...

paparantu, baapa org klik dlm masa sehari.

Tapi uniknih maksud dia, Kalo sye pegi link anda hari ini, sekali dia letak unik 1.

tapi sya p lagi untuk kali kedua ke blog nih untuk melawat dalam sehari yang sama, paparan bertambah, cuma unik aje tetap 1... Hihihi

Harap buleh membantu kekeliruan.

Kita pun nak tanya, amende 'nang' yang akak cita tadi? hihihi ^^

Mrs. Daniel said...

tq rinsyaryc. anda telah menghuraikan kekusutan di kepala ini. Nang?? tak ada lah cerita apa-apa...kalau kat sarawak, Nang tu maksudnya, Memang atau Biar(lebih kurang cam gitula..tak berapa tepat untuk mengatakannya memang atau biar juga).

cthnya,
1.Nang ada ko tok!! (Biar betol ko ni. heee...)
2. Nang kaw kedak ya.. (memang ko macam tu...)

Post a Comment