Monday, August 22, 2011

aku pun tak tau kenapa...

serius uols..
sejak mula mengenali Innit, aku nyer gian untuk check Nang semakin menjadi-jadi. Tak tau kalau ko orang pun sama. tiap kali aku add new post, aku mesti check balik samada aku ada Nang atau pun tidak. Bukannya apa pun. aku pun tak mengharap juga. Tapi dari sudut terdalam hati ini, kalau boleh paling kurang ada 1 Nang.....aku seronok bila kena Nang. haha... kalau tengok 0 jer tak bergerak, aku jadi cam rimas la pula. hadoiii..ko orang ada alami apa yang aku alami ker??

Lagi satu, aku pun suka kalau aku nyer post muncol kat featured post box teratas tu ha..cam bangga kan tengok nama kuar kat situ. Kenapa ya perasaan cam gini wujud??? ini sungguh merbahaya kerana ini akan menyebabkan aku gian atau ketagih untuk diNangkan....bahaya...bahaya.....nanti setiap masa aku nak hupdate blog jer keje sampai anak suami terketepikan..hahaha..atau...adakah ini memang sindrom penyapu baru yang bersemangat waja untuk permulaannya sahaja.Pelik,kan?? tapi benar...phiiewwww. 

apuuuu.... nyak ya waii!!!...dibilang orang iban. hehe...
(translation :  alamak...itu lah dia!!!)

K lah, nak tido dah ni. Salam sejahtera buat semua...
Peace.

No comments:

Post a Comment