Friday, August 26, 2011

8 New Post(s)

morning uols...pagi ni aku luangkan masa untuk membaca update blog rakan-rakan yang telah masuk ke dalam aku nyer EMAIL...RAJIN,KAN AKU?? HEHE...

Happy being grateful,
posted 1 day, 7 hours ago by jamieyap under Happenings
Aku Anak Malaysia..Merdeka!
posted 21 hours, 34 minutes ago by ajxplored under Events
Jiwa menjiwai. Ini sesuai untuk semua jiwa yang bernyawa, Islam atau tidak
posted 21 hours, 30 minutes ago by shimi4all under Rants and Ravings
untuk berjaya dalam kerjaya
posted 12 hours, 56 minutes ago by AHMAD FAIROS under Blogosphere
Polis kelantan kini sedang memburu seorang suspek perogol bersiri.seorang perogol bersiri yang terbabit dalam 19 kejadian rogol dan cubaan merompak sejak tahun lalu kini g[..]
posted 12 hours, 51 minutes ago by AHMAD FAIROS under News
Seoul,Korea Selatan mendakwa syarikat penerbangan kebangsaan Indonesia membuatkan diri mereka hampir berbogel sepenuhnya sementara payu dara mereka diraba dan diramas ket[..]
posted 12 hours, 48 minutes ago by AHMAD FAIROS under Humour
suprise,suprise.............!!
posted 12 hours, 39 minutes ago by AHMAD FAIROS under News
sifat wanita^^
posted 9 hours, 49 minutes ago by chasiani under Personal

1 comment:

AJ said...

Tq sebab sudi berjalan-jalan di blog saya.. :)

Post a Comment