Friday, August 26, 2011

Keindahan sementara

Tak tau apa perasaan aku menatap gambar di bawah..Aku cam cantik jer. holalaa...(nak masuk bakul sekijap lah..) boleh menandingi erra fazira (aku nyer idola sejak aku remaja gitu) pun ada,kan?? coba SlimWorld kasi chance kat aku. Habislah periuk nasi duta-duta slimworld tu--wardina, lisdawati, ziana zain & erra fazira--... huargggg...nak muntah ker?? sila..sila... Well, after adjust sana..adjust sini....edit sini..edit sana....maka jadilah aku yang kelihatannya seperti RATU--->(syiook sendiri nyer statement..tapi betul,kan?? hihi..). WOWW!!!.Aku suka gak tengok gambar edit aku ni...sejuk mata memandang. Bini siapalah ni ek?? alala...tapi bila aku fikir balik...kenyataannya, aku tak secantik ini. Semuanya ini satu PEMBOHONGAN. though suami aku bodek kata aku cantik. pehhh...

Bila aku bukan aku...
Pandangan setiap orang berbeza tentang kecantikan dan keindahan. Aku kata cantik, suami kata tak. aku kata tak cantik, suami kata iya, cantik...macam-macam lah... maka hargailah iya sebelum iyanya bukan lagi milik kita. Apa yang kita miliki hari ini cuma sementara. Seperti aku...dulu melidi, sekarang dah cam tong drum aka guni baja. aiyakkk!!! dushh..tepuk dahi sendiri.

aku nak kurossss balik!!!
helpppp....

2 comments:

RinsyaRyc said...

amboi... cantiknya akak.. hikhikhik...

mcm model gitu ^^

slamat hari raya ek.. Hari merdeka gak^^ -smangat 1 malaysia.. hihihi

http://bulatmata.blogspot.com/

Mrs. Daniel said...

heee...kalau selamanya cam gini, kan bestttt!! biasalah time kawen semua orang make over gitu.

Post a Comment