Thursday, August 25, 2011

semakin menggoda

sekarang sibuk orang perkatakan samsung GAL 10.1. aku bukannya minah gadget pun. tak... malah aku still lagi elek-elek dengan 3310 aku. heeee...ko orang ader tak?? tapi bila tengok asyik2 diwar-warkan, aku pun mulalah belek gak. and yessss..Wow to it!! marvelous lah...eh you, i tak pernah teringin pun miliki menda-menda cam gini tau...tapi semenjak lawatan my husband and i kat Harvey norman suatu ketika dahulu, hati ini dah mula semacam. dah mula mengingini....hadoiii...penangan tab. penangan tab. tapi aku tak lah berkejar nak tab 10.1 tu...if dapat tab 9 pun aku akan tersenyum dalam tido. hahaha.....I WANT!! tapi kena tunggu budget 2011 dibentangkan dulu oleh si dia. hahaha lagi dan lagi...kalau tak cukup $$$ tu, eden paham bebenor. aishhh....tak apa lah. meh Nuffnang spon,kan. heee...iye la tu,(bikin sedap hati sendiri, wakaka...)

No comments:

Post a Comment