Friday, August 26, 2011

solemn mode

Biarlah...
Orang nak kata aku apa. orang nak mengata aku. orang nak membenci aku. orang nak perli aku.~~ innocent mode~~...yang penting aku tahu apa yang aku perbuat. apa yang aku perkatakan. aku tak reti nak maki hingga menusuk kalbu individu dengan kata-kata. Aku tak usik sesiapapun. dan paling penting, aku dengan hal aku sendiri. Terpulang pada sesiapa yang menganggap aku musuh dalam hidup mereka. tapi bagi aku... aku tak ada perasaan apa-apa pun negetive kat sesiapa coz masa dan fikiran  yang ada pun tak pernah mencukupi untuk diriku sendiri

.walaupun aku tak sambut raya, aku pun nak susun jari minta ampun dan maaf dari ko orang- ko orang yang aku sakiti. ada ker???  aku tak nak wujudnya ikatan hati yang berduri dengan sesiapa pun.  bukan aku... life is too short to waste.

aku bukanlah sesiapapun dalam hidupmu, kau pun bukan sesiapa dalam hidupku. jadi, tak nak ada sengketa lah. sia-sia lah hidup dalam kebencian.

peace no war!!!

solemn afternoon..

No comments:

Post a Comment