Wednesday, August 17, 2011

Free Baby Johnson Promo


Hello there...
Pastikan anda jangan bosan dengan paparan-paparan aksi-maksi Puteri aku ni, ek?? well...you know me. haha...setiap momento yang dilalui bersama anak aku kalau boleh aku hentikan masa kerana setiap momento itu begitulah berharga dan aku tak ingin untuk melepaskan segala kenangan itu berlalu begitu saja. dannn...mana tau, top-top lepas ni puteri aku ni dipanggil pula oleh penaja-penaja di Malaysia ni untuk mewarnai ruangan iklan di kaca tv plasma anda. "eh eh eh eh... itu anak aku lahhh. wuiii orang kampung semua, tengoklah... anak aku masuk tv, weiiii"....wakakaka...impian...impian...atau mimpikah aku??? nasib baik la aku dah terjaga dari tido.  Here we go uols!!! 

 Free Promo for Johnson's Baby
Top-top-toe wash
by
Princess Lolo

 Nampak tak ketulan-ketulan di sebelah kiri si puteri?? itu ialah biskut Pureen yang disepahnya setelah melihat besen mandi. Ini kalau si daddy ada, pasti bisingggggg. Excited duh dia.....Kejadian berlaku sementara menunggu air jerangan.

 OOoppss!!! nak ke mana tu??? Perhatian beralih arah...ada sesuatu yang tak kena.

Mommy....jangan lupa tau!!! i loike...

 Tanpa Johnson Baby top-to- top wash, mandianku tak sempurna...ahakkksss...

 Puteri tengah bersiram...suri ram suri ram ram ram...suri ram yang manis...

 Aksi akrobat si kecik...Oppss!! Training untuk terjunan papan anjal di kolam renang mewakili Malaysia suatu hari nanti.  sebenarnya, Menyempat juga menonton tv sambil-sambil manda yer??...

 seronoknya dia....siap main tepis tepis air gitu..basah seisi rumah woiiiittt....

Nah!!! kan dah kata dah... dah terbukti,kan??? Tak pedih, kan mata...heeeee...

So para ibu di luar sana....
Amacam?? Apa tunggu lagi, ewahhhhh....rush to supermarket terdekat untuk si manja anda sekarang jugaaaaaa. Anak suka, ibu tertawa....Harimu pasti cheriaaaaaaaaaaaaa!!! adios.

No comments:

Post a Comment