Saturday, August 13, 2011

Memperkenalkan...

Jeng..jeng..jeng...
dengan ini aku ingin memperkenalkan bagaimana, kenapa, siapa, apa dan segala soalan persoalan akan kewujudan blog yang tak seberapa ini. Actually, blog ini dah jauh dah perjalanan ceritanya....tapi terpaksa dibubarkan atas sebab-sebab tertentu. bayangkan...nak mulakan penulisan ini semula...fuhhhhhh. tapi disebabkan minat aku yang suka menulis ini (suka la sangat....ngekkkk), maka aku memulakan sekali lagi apa yang telah aku hapuskan sebelum ini. 

 Memperkenalkan lelaki yang kacak tampan dan bergaya ini sebagai buah hati pengarang jantung kepada diriku, Mommynya si Lolo.  silap-silap hari bulan ingatkan si dia ini chow Yun Fatt, kan?? hehe...

ini pula si kecik kami...laki ker perempuan ni??? ehehhh...i m gurlll la mommy!!!! ya, itu dia...our little princess Lolo. Masa ni umur dia mencecah 6 bulan. seorang baby gurrrl yang superb active. phiewww...tapi dia tetap permata hati mommy dan daddy dia. sayanggggg diaaa.

Lepas ni, banyak lagi yang aku kongsikan bersama anda.....
stay tune!!!


No comments:

Post a Comment