Thursday, August 25, 2011

My first GA

Aloha uols...
apa khabar hari  ni?? ada OK?? ada ceria?? diharap semuanya bisa diatur, ya?!! Oklah..saja nak khabaq ni..aku nyer 1st GA akan dilangsungkan tak lama lagi..soon. huhhh??? tapi tak tau bila..there is another 40 followers to go. aku nih...orang dah sampai ratus-ratus follower, aku?? still merangkak lagi. Well..kata budak baru belajo meskipon dah jadi emak orang. Apapun, buat follower2 ku yang sedia ada, sabar menanti K. Kita tunggu lagi another 40 peps yang menyahut cabaran. waisehhh.....

Sorryla, awal-awal aku khabaq yang blog aku ni bukan blog yang bombastic nyer blog. takda bombastic nyer story....semua yang terpapar di hadapan mata anda adalah dari aku, kisah aku, kisah keluarga aku dan kisah-kisah yang berkaitan dengan aku...tu jerk. tapi boleh gak di share2kan buat teman semua. Well, its all about KISAH BENAR ok. 

so, u r most welcome to visit my blog. 
Meh la join I.

No comments:

Post a Comment