Tuesday, September 13, 2011

THANKS NUFFNANG DARLING!!

Hoyeee!!!
dua hari aku ponteng online. Disebabkan kesibukan semasa....makcik penat daaa.... ke sana ke mari driving. Urus anak buah yang baru masuk uitm, bawa dia shopping. biasala, student baru...kena beli baldi, sabun, pinggan, oats dan sebagainya. lepas tu...diri sendiri pula nak kena urus. Pendaftaran online kat lappy aku hampeh. terpaksa pegi post graduate campus la pula. Tak cukup dengan itu...berlari pula ke another campus kat Jalan Othman. konon-konon nak tanya kat kerani sana apa yang patut buat sepanjang semestar ni dan juga nak tanya schedule or whatsoever yang berkaitan. hurmm...kerani plak cuti. Gendong si kecik ke sana ke mari...boleh tahan penat gak lah. sampai rumah, tebabooom terbongkang, ZZzzz nasib baik sempat gak kasi anak makan, mandikan dia dan dengan dia-dia sekali tido kepenatan. back to the story....

Baru berkesempatan online hari ni...sementara anak tido. saja jer nak check kekasih aku. dan sekali lagi dia bagi kejutan yang membuatkan aku bertambah bersemangat nak berblogging nih. tak per..tak per...sikit-sikit jadi bukit maaa...tapi sebelum tu minta maaflah pasal Print screen lappy aku "busyuk". maka aku pun captured gambar menggunakan camera manually. heeee....mari kita terjah!!!


Inilah yang kekasih baru aku kasi setakat ni...heeee!!! hari berbunga-bunga riang gumbira mode!!! steadyla Nuffnang..aku ingatkan depa tak pandang pun blog aku ni. Rupa-rupanya Mr.Nuffnang agak perihatin gak pada diri ini dan SIMLY US. once again, THANK$$$$$$$!!! =)

No comments:

Post a Comment