Monday, September 26, 2011

Syukurlah

Memang aku cukup serabut this few week. pasal study aku. pasal sapa nak jaga anak aku. pasal waktu yang diambil untuk orang yang jaga anak aku datang. pasal RM penerbangan yang mahal. biasalah tu..dilemma si penganggur...banyak perkara nak buat, tapi  terhad. phiewww....problem is always a problem. and for every problem there will be solution. always.

and YES!! tengah aku keserabutan "a voice of angel" telah membuatkan aku menarik nafas lega.  hopefully next week semuanya berjalan lancar. this week aku cuma kumpul material. aku x gi jumpa supervisor this week. dia lagi suka kot... aiseymann...Minggu ni aku buat apa yang patut jer la sementara tak berpembantu cam gini. aku tak sabar nak gi merajinkan diri di library. tapi buat masa ini kaki dan tangan aku terikat.

Thanks God, i m not alone. i never walk alone. My guardian angel always protect me..


1 comment:

Post a Comment