Thursday, September 15, 2011

Bengang

si kecik menangis dan menangis lagi. hadoiii!! bengang gak kepala otak aku ni. serabut giler...ni nak gi perjumpaan student akhir ni. dah la lewat petang tamat pula jam 9pm, konon-kononnya. Nak pegi jer perlu memasak bubur...sediakan air panas, botol susu, ect...macam nak pegi picnic pula. bukannya aku menyempat nak buat preparation untuk ke kelas. tak tau dah apa nak bawa....semua nak kena siapkan keperluan si kecik dulu. tears me. Padan muka aku. tu lah...tak habis belajar, nak sangat buat anak. kan sekarang dah terhantuk!!! Aku sorang juga kena memikul tekanan in. sorang. rasa kasih aku bertukar kepada rasa geram pula kat si kecik...suara dia dah serak dah sekarang. setiap hari terpekik terlolong...geram kuat o!!

Tuhan tolonglah berikan aku kesabaran terutamanya dalam menangani perangai si kecik ni. aku semakin hari semakin geram. terkadang naik juga tangan ini di pahanya dan juga betisnya dan terkadang terketik juga kat telinga. dan ini terjadi ketika aku sudah hilang sabar...aku tak nak buat cam gitu. tapi aku kekadang di luar kawalan waras ketika dia asyik memekak, memekak dan memekak!!!!!!!!!! bengang.

No comments:

Post a Comment