Tuesday, September 20, 2011

Bikin kecoh

hari ni aku bikin kecoh lagi...
Aku call bapa yang ada di Miri. Suh cari pengasuh buat si kecik. Bukan pengasuh sebenarnya, tapi peneman. asal ada orang jaga dia time mommy dia kuar umah dan juga boleh siapkan tugasan sekolah dia. Dulu memang mrsd kata, boleh bawa si kecik pegi kelas. it is becoz mrsd pernah nampak senior bawa anak pegi kelas. but then, their anak good2 jer. tak notty2 cam anak aku. huhu..si kecik aku memang lasak. depan lecturer ari tu dok pukul meja dan siap main blow2 air liur lagi. segan la pula rasa di hati. so, hari ni aku nekad lah....aku nak buat keja sekolah kat umah pun tak boleh gak. pantang dia tengok aku ngadap lappy. mesti nangis minta pegang. tensi...tensi...

Tak tau apa nak perbuat dalam situasi begini. lastly, minta tolong emak bapa carikan pembantu rumah juga akhirnya. ishhh..aku ingatkan si kecik aku ni pendiam jer dulu. ingatkan pegi jumpa lecturer boleh tido2 sambil minum susu botol. haaa. ni satu hal. susu botol pun dia tak nak layan. hadeiii....

nyway, segala permasalahan ini aku pasrah. aku serahkan kepada yang Esa untuk membantu aku menghadapi segalanya ini.

mommy yang tensi... =(

No comments:

Post a Comment