Wednesday, September 14, 2011

Hey!!! Dont just sit down there!!!

ya...jangan hanya duduk ngadap lappy jerk. haiya...semenjak kenal kekasih baru bernama Nuffnang ni, aku nyer semangat "bercinta" ngan dia agak membuak-buak. cam seronok jer tengok BE masuk...sehingga membuatkan aku lalai dan leka dan terlupa niat asal aku berblogging. so, sekarang aku harus perbetulkan balik aku nyer niat. tak kisahlah berapa ramai pengunjung unik aku...tak traffik pun tak apa coz aku berblogging untuk kepuasan diri sendiri jerk thats why aku nyer post kebanyakkannya berkaitan rapat dengan diri aku dan persekitaran aku jerk. aku tak da masa nak menceritakan perihal dunia yang aku sendiri kurang arif dan pasti. Yang jelas, aku tau tentang aku dan persekitaran aku. dan itu adalah benar. Ya, aku nak mengikhlaskan hati ini semula untuk melakukan hal yang aku suka kerana minat dan bukannya kerana $$$. coz kalau kerana $$$ jadinya, rasa tertekan dan akhirnya bosan apabila meletakkan target yang akhirnya tidak kesampaian.

justeru itu, aku harus set masa bila nak berblogging.~~yang pasti, time free je ok!!~~. Aku ada misi yang harus diselesaikan dan harus disiapkan. Misi yang sangat penting dan merupakan aku nyer hala tuju masa depan. so..dont just sit down there, mrsD. do something....your books waiting patiently right infront of your eyes. take it. hold it. kiss it. and this is the time. No body will help you to do your work...You may delay, but time will not.. 


Proscrastination is the art of keeping up with yesterday. The two rules of procrastination :
i.  do it today
ii.  tomorrow will be today tomorrow

~~Mode : MrsD in critical~~ 

No comments:

Post a Comment