Wednesday, September 14, 2011

Memey ditaja jutaan ringgit.

mrsd duduk ngadap tv bersama adik petang semalam. Layan tv3 Melodi. well..semenjak Farah dan Wahid tak jadi pengacara Melodi, aku pun kurang follow dah Melodi ni. tah la...aku suka tengok perangai si farah yang comel dan natural. dan.....aku tak tumpukan perhatian sangat pun pada rancangan Melodi petang semalam coz aku sibuk berkejaran dengan si kecik. Tapi telinga aku menyempat dengar perkataan "Memey ditaja 12juta ringgit untuk perkahwinan". hamboiii....meletoppp ko, jah!! Peliknyalah...mengapalah aku tak tumpang gembira dengan statement yang terpampang di kaca tv. aku still lagi melabelkan si Memey ni "Kebahagiaan di atas penderitaan orang lain" walau apa sekalipun alasannya. Aku tetap tak SUKA.....(sah-sah kalau Memey dan Norman Hakim terbaca aku nyer blog, mesti menjawab "kami pedulik apa ko tak SUKA!! yang penting kami bahagia.) huhu...


No comments:

Post a Comment