Sunday, September 11, 2011

Seronoknya

ya. aku rasa seronok. seminggu dua ni, aku tak merajinkan diri untuk membaca post orang kat public wall. heee...Selalunya aku buat "ulangkaji" setiap kali aku ketinggalan sehari tidak membuka buku. Rajin aku belek-belek Older post. konon-kononnya nak baca perkembangan atau penyampaian message facebookers  di wall walaupun takda kena mengena dengan aku. macam baca suratkhabar sambil minum kopi..like..ooo si polan pegi sini...si polan makan itu... si polan sedang marah....si polan minat lagu ini...ect....

Now i can feel the different, aku rasa tenang dan aman dalam duniaku tanpa memperdulikan apa yang orang luar sana fikirkan atau perkatakan. isue-isue yang membuatkan aku berfikir, berfikir dan berfikir...tak berkesudahan. Dan paling tak suka dengan orang punya provocation quotes. tak nak baca pun, bila dah terpampang depan mata... automatically, terbaca la pula. hishhhh....tapi aku masuk facebook sekadar untuk memaklumkan aku punya blog update. haha..siapa yang nak baca, go on. sapa tak nak..sukahati lah. aku saja nak tempek kat post wall kasi semak mata kawan-kawan facebook tengok. Bila menyampah nampak aku nyer post, boleh pulak nak tekan. haha..taktik..taktik..kononnya lah. anyway, aku tak kisah pun orang nak baca ke tak. tapi aku tetap nak tempekkan juga...Puas hati aku.

No comments:

Post a Comment