Friday, September 9, 2011

4 hari punya pasal

ehemm....terasa malu nak post entry yang ini. well..its about my gurl. sudah 4 hari beliau tidak poo-poo. aku dah serik dah....dulu, time we two balik Miri pun sama. SEMBELIT melanda. perghh...asyik menangis jer. asyik meragam. aku pun pelik. rupa-rupanya si kecik perutnya tak selesa gitu.

tapi syukurlah hari ni, beliau telah berjaya mengeluarkan "pelaburan"nya. itupun, dua kali berturut-turut. aku serasa orang menang loteri jer. Walaupun aku tak pernah merasa menang loteri...hihi...aku menjerit happy. mesti anak kecik aku ni berbisik dalam hati dia "what's wrong with my mom. aku berak pun dia suker..." 

Aku serik dah tersangattttttttt serik. ( banyaknya "ttttt" menunjukkan aku tak nak kejadian berulang.)s angat serik melihat penderitaan dia yang tak reti nak meneran ketika itu. aku dah keluarkan air mata dah...tapi nasib baik ada abang ipar aku. Bapa berpengalaman---8 anak, you---. dia yang tolong aku membereskan si kecik. fuhhhh....thats y, aku pun bingung gak beberapa hari ni. aku kasi dia minum air suam, air kosong dan aku tak bagi dia makan bubur. kasi cerelec walaupun dia tak suka. nak buat cam mana...kena paksa gak dia makan. Oh ya, aku gak ada beli product kat pasaran. nantilah aku upload gambonyer buat panduan ibu-ibu yang mengalami masalah seperti aku.

Tapi petang ini...Yeayyyy!!! aku happy....good gal notty gal...cam mana tu?!! heee.... beginilah rasanya jadi ibu. pasal poo-poo pun nak kecoh, ek?? alahai....

No comments:

Post a Comment