Tuesday, May 21, 2013

Toyol in the house..

agak-agaklah tajuk weii... haaa...rajin ler pula mrsd ni mengentry hari ni ek?? plink..plink..plink...idea tengah mencurah-curah ni...well, betul lah kata orang. berblogging pun satu cabang seni gak. seni kan sesuatu yang sukar untuk didescribekan tapi akan menerbitkan rasa puas hati dalam diri orang yang  mereka, mencipta atau mengarang. Begitu juga halnya dengan berblogging ni..orang ketagih FB..manakala aku ketagih BLOGSPOT. haha...aku tak kisah apa orang kata. aku kisah apa yang aku nak kata jer... coz i m the writer maa. .menaip dan mengepost entry as if ada orang baca, macamlah ada orang ikuti penulisanku..punya perasan,kan?? tapi aku duli apa..aku puas hati sudah. it is the way how to release tension my way bah!! Oklah..anda pernah tengok toyol tak??..kat umah aku ada...toyol yang cute. toyol yang kasi hati ceria...toyol yang tak bikin takut, OK!!

nahhh ni dia...toyolku yang comel. terpaksa membogelkan si kecik
gara-gara rashes yang dialaminya...sangat cute peel si Vboy, (7bulan ni)..kegeraman mommy dia!!
toyol oh toyolku!!!




No comments:

Post a Comment