Sunday, May 5, 2013

The Mines; a shopping mall like no others

happy sunday uols..
pa buat ari ni?? nak gi mana?? oh ya...pastinya telah menunaikan tanggungjawab depa masing-masing memangkahkan?? kalau tak suka orang tu, depa pangkah teruslah. tak suker tauuu...X. hak hak hak...lawak mengong pulak dahhhh. Ni kalilah aku tak tak part. huhu..tempat mengundinya di kampung halaman. Teringin gak nak poie ha..tapi...budget nak bawa anak-anak and my helper sekali tu takda. mengundi dalam hati jer la maknanya...doaku menyertai.

ok...saja nak berentry pasal mall the Mines. hari tu gi seminar kat MIECC sambil-sambil menyelam minum air. time free jer, me and my laki kuar jalan-jalan cari makan kat situ. fuhhh....lama dah aku duk Malaya ni. Rasanya this is the first time memijak kaki kat  Mines. kat sebelah dia..selalu gak pegi, MIECC. tapi tak terlintas nak jejalan kat sini haa. ingatkan semua shopping mall sama jer.

but...this time. aku teruja sangat-sangat. so beautiful bah this mall...i terus cakap sama lakiku..kenapa tak pernah bawa i ke sini. huhu...u know, this place memang bikin lapar owhhh.  berderet jer kedai makannya tersusun. i think, aeon jusco pun kalah tang restoran-restoran kat sini. oklah...jom lihat pemandangan di sini. donno if you agree with me or not...heee...





 Gambar diatas di ambil ketika aku laki bini menjamu selera di Nandos. Selesai makan, laki aku buang lebihan kat dalam air..fuhhh...geli gelimen gak hati tatkala melihat ikan besar berebut makanan. seronokla pula...teringat kat anak sulung aku, mesti gembira dia lihat ikan besar-besar begini. aku siap ajak lagi laki aku ke tempat ni bawa my anak. haaa...mungkin bagi sesetengah orang tempat ni dah biasa dah kot. tapi bagi aku, this place is really happening. Mana nak cari shopping mall yang ber-air?? is that make sense to you....nice place, uols.

No comments:

Post a Comment