Tuesday, May 21, 2013

Moment of Glory

paling awal...3 tahun. paling lambat..5 tahun. hadoii...masuk empat puluhanlah umo ku andai menunggu lagu tu. Tetiba merindui perut boyotku...demi mengelakkan manipulasi alam maya, maka aku pun mengedit gambo hamilku yang ke-9 bulan, Vboy inside. hehe...sekarang ni harus dan wajib  untuk merancang. Aku dah mengambil ikhtibar dari kandungan keduaku...sepatutnya paling awal, dua tahun baru boleh hamil. tapi aku ON jer pasal geram tengok bb orang cute jer tahun lepas. tapi tahun ni, niat tu...aku kena pendamkan dulu. sabar....hopefully the third nanti twin. harus kena selalu sebut...kata itu,kan doa. hehe...aku mengimpikan bb twin plak. coz lepas ni, aku cuma ada sekali jer peluang untuk menghamilkan diri.  lepas tu terus...zasssss kekal. pasal dah dua kali zasss...oh myyy....beginilah kot keadaannya kedua-dua anakku dilahirkan----->2010/2012.


a moment of glory...anak itu satu anugerah tak ternilai!!
*
*
*


 bahagianya mendengar tangisan si kecik...syukur Tuhanku.
*
*
*
apapun, sekarang kena merancang!!
 *
*
*
haaa...ni dia. aku tak ambil pil perancangan dari kerajaan or menyuntik diri setelah mengkaji baik buruk pada kesihatan diri. tapi aku yakin dengan cara tradisional iaitu merancang dengan cara Maajun Warisan Keluarga..so far, so good!! Sekarang i tengah consume bottle ke-2.

barang baik, apa salahnya dicoba!!



 

No comments:

Post a Comment