Wednesday, May 15, 2013

happy mother's day to me

hurmm...dah beberapa hari dah tarikh keramat untuk menghargai seorang wanita yang bergelar ibu. as for me, memanglah hari-hari adalah hari ibu. tapi bila orang tetapkan satu hari tu sebagai hari pengiktirafan maka hari tersebut mempunyai signifikan tersendiri buat si ibu atau seisi keluarga. dan aku....dah dua tahun empat bulan dah bergelar ibu kepada dua orang cahaya mata or si jantung hati aku dan juga papa mereka serta orang-orang yang mengasihi mereka berdua.

Aku dan permata hatiku...mommy budak-budak ni bertambah
debab...alahaiiii!!! cam mana ni??!!

 first time dapat card dari laki aku....dan juga anak2ku..
sob..sob..sob...terharu, ko!! tapi harus cover..bijak laki aku nak amik hati aku..
cukuplah laki aku dan anak-anak aku yang recognize kecantikan aku..haha...i dont
need world to mention it..i m beautiful in my hubby and kids eyes is more than enough...
so touching ler this fatty mommy heart. duhhh!!

Yang kasi warna tu card ialah papa budak...yang kasi signature
kat bawah rama-rama tu ialah anak sulung aku..ngiahaha...
bekerjasama depa mewarna kad untuk so-called mom.

nah...tu dia..complimentary card. a hint for a husband to wifey arr..
katanya, gi la try for free Bizzy Body and Facial first...
hadeiii...gift serampang dua mata gitu....

laterlah  i update lagi gambo another gift dari laki aku...gift yang tak seberapa romantis tapi
serba guna untuk seisi keluarga. anyway, thanks lokong for the intention to make my day. sekurang-kurangnya ada gak inisiatif laki aku kasi kejutan kat aku,kan
 meski bukan sejibik banglo, kereta merz, intan atau berlian(agak-agakla weiiii..hahaha).....yang penting, niat dan keiklhasan.

love ya ols dearly.

mommy.


No comments:

Post a Comment