Sunday, May 5, 2013

First Day Achievers Congress

uols dah makan lom?? dah masak?? hurmm..melampaulah kalu tak masak lagi kan?? sekarang ni senang jer kalu duduk kat bando haaa..malas masak, hulur jer..nak makan sedap, hulur jer...semua main hulur-hulur. tapi kalu tak da menda nak dihulur, jangan harap orang nak kasi makan plak. haha...so, hari ni nak ber-entry pasal apa yang aku makan on my first day congress...DIET OFF!!

 Dinner at Nandos, Mines. Addicted to the spicy taste...yummyyy....

Kebetulan pula aku tengah PeOd..haha..dunno uols punya lady, or teman-teman ompuan yang lain...aku ni, kalau kena tembak tentera Nipon, memang nak makan pelbagai rasa; masam, manis, pahit, pedas, kelat dan ect rasa. ala-ala mengidam ketika mengandung gitu. ini baru PeOd...kalau mengandung...tak yah citer lah...semua menda nak baham. haaaa...jadi, kalau tak nak lady uol tak moody ketika datang bulan, kasi rasuah jer kat tekak dia. nescaya mood dia baek jer....tips tau ni. Lagi-lagi kalau sampai kat the Mines. aku siap cakap ngan laki aku lagi...."terasa aku nak makan semua mendalah D". terbeliak mata sepet laki aku..."ko lapar kot?". tapi aku pasti bukan disebabkan aku lapar..tapi disebabkan tekak PeOd aku ON mode. hadoiii.....rabak laki aku.

No comments:

Post a Comment