Wednesday, May 15, 2013

Apo kona...

huhu..tak tau nak cakap apa dah,..anak bongsu aku, kejap sembuh satu penyakit bersambung ngan penyakit lain. cobaan untuk si kecik. kesian plak..tapi this time, the mother plak. dah elok-elok takdoq penyakit, la ni...ada lagi. huhu...

tak taw nak cakap apa dah...kulit wa bermasalah lagi. itu allergic kembali lagi. tapi this time, apa plak yang aku silap makan. aku dah mula tergaru-garu dah ni. apakah kesan dari aku makan sambal belacan semalam. hadoii...

tah apa-apa tah aku ni...ada-ada jer penyakit yang menyinggah. aku bingung. bengang pun ada gak..why oh why...why me?? huhu..i hate scratching...sakit hati dengan diri sendiri pun ado ni. jangan lagi membengkak muka kemerahan dek kegatalan. kenapa ni...kenapa...apa pula silap makan kali ni?!!! 

geram mode.


No comments:

Post a Comment