Friday, May 17, 2013

Payung Emas

hamboiiii tu dia tajukkkkk entry...sah-sah uols boleh mengagak apa ke mende payung emas ni kan?? Ianya untuk para bini yang sanggup berpoligami bagi yang beragama Islam...merelakan perkahwinan suami dengan perempuan lainnya..kedua..ketiga..keempat...well, jangan salah sangka plak...aku ni sedang menonton tv3.  Wanita mana yang  sanggup bermadu,kan?? well..malas aku nak mengulas lanjut...tapi kalau aku letakkan diri aku di tempat wanita yang dimadukan...ya ampunnnn...its like the end of the world, kot. siapa nak berkongsi kasih,kan?? aku ni kedekut...hehe..kongsi-kongsi ni bukan tabiat aku. lagilah orang yang kuat api jemlesnya cam aku ni... tapi aku salute lah orang yang boleh melalui keadaan ini di dunia nyata.  Biasanya mereka yang mampu melaluinya adalah wanita yang tabah dan pastinya seorang wanita yang lemah lembut dan menurut kata laki dia. syabas betti.. syokkkk juga cerita ni layan petang-petang. beremosi plak aku...heeee

sekian.

No comments:

Post a Comment