Sunday, June 3, 2012

sunyi

Hari ni, laki aku akan ke china. flight jam 5am. Semalam aku telah kemaskan pakaian yang dia akan bawa pergi. tapi tak pula masukkan dalam beg. terkunci. hehe..beg baru beli. tak reti gua nak buka kekuncinya. so, gue letak jer kat lantai. tinggal sang laki masukkan jer pun dalam beg. kendian, dia turun keje cam biasa dan terus mengginap di pengginapan companynya di kajang. maka tinggallah aku dan anakku berdua di rumah.

actually aku terasa sunyi tanpa sang laki di sisi. haha..kata orang, bila dekat bau taik. bila berjauhan bau bunga. begitulah ibaratnya. aku terisi gak hati sepi dengan gelak ketawa sang puteri. tapi bila dia dah tido, terasa hati ini sunyi. rindukan seseorang dan kehangatan pelukan si dia. hurmmmm...

apapun, selamat pergi dan pulang duhai sang suami. kami berdua merindui mu...

No comments:

Post a Comment