Thursday, June 21, 2012

balik kampung

yayyy..aku baru balik kampung. well, bukannya kampung sangat pun...tak sampai kampung halaman pun. setakat kat bandar jer. itupun kira bersyukur. dah memijak tanah bumi kenyalang pun dah cukup menghilangkan rasa rindu di hati ini. sebenarnya, tak terasa aku dan si kecik spend satu minggu kat sana. pejam celik pejam celik dah kena rushing ke airport plak. hadeiii....

ya...time kat miri, aku langsung tak kuar pun jalan-jalan. setakat duduk dalam umah jer. tak larat nak jalan. fuhhhh..miri punya cuaca sangatttttttt panas. everyday aku sakit kepala. migraine kali. coz bila aku melihat seperti biasa terasa sakitnya bahagian kening dan dahiku. terpaksa aku mengecilkan mata untuk melihat...aiyooooo panas sungguh.

apapun, anak aku lah paling gembira. dapat layanan istemewa dari semua orang. kaletahnya yang ada-ada jer tu bisa menarik perhatian semua. paling best, atuk n nenek dia sangat sayang dia...tu tak kira lagi dia nyer cousin-mousin.

now, i kat territoryku. cam biasa. ari ni dapat panggilan dari fakulti. wa punya exam date sudah ditetapkan. phiew....berdebar la pula. wish me luck, peps!!!

No comments:

Post a Comment