Tuesday, June 26, 2012

mothers day

~~simply Us 2012~~

gambar di atas telah diambil sempena hari Ibu 2012 sehari lebih awal iaitu 12.5.2012. Semuanya terjadi tanpa dirancang...adindaku punya keje lah tu. katanya, ada kupon free dari cosway. hehe..yang freenya gambar aku ngan daddynya jer. a4 size...yang extranya, berbayo la pula. tapi tak apalah...sebelum adik si kecik ni kuar, elok gak kami mengambil gambar bertiga. (ketika gambar ini di ambil, adik si kecik aku 4 bulan sudah di dalam sana...)tahun depan bolehlah ambik gambar berempat pula....nampaknya hari ibu memberi satu titik memory penting untuk kami sekeluarga. Tiap tahunlah kena ambik gambar kat studio, ek daddynya?? =) syiok juga sesekali di makeover oleh juru mekap artist dan di-touchup pula dek photoshop, maka menjadilah hasilnya. aku nampak ayu gitu...miahahaha...laki aku dan anak aku lagilah...look ngetooooppp!! anak aku original, no makeup. same goes to my husband...kalau dah memang handsome, nak buat cam mana...handsomelah hasilnya. miahahaha....(sorrylah, sendiri kena buat statement masuk bakul dan angkat sendiri..hihi..terasa nak muntah??? silakan...).

I loike..and i love my familia so muchhhhh!!

1 comment:

Post a Comment