Saturday, June 30, 2012

Berkumandang

aku kini sedang berkurung dalam bilik. tidak kedengaran panggilan si kecik memanggil diriku. aku tak sempat pun pegi menjenguk dia. agaknya dia dah tido. kalau dah terjaga, pasti kedengaran dentuman kecik serta suaranya meminta untuk dibuka pintu untuknya. Hari ni aku still lagi lakukan minor editing. sambil-sambil bekerja, aku memasang music dengan jayanya. full volume..dengan cara ini fikiran aku tak menerawang. mengedit pun kaki sempat bergoyang. layan oldies...kekadang terasa ingin menari mendengar rentak muzik. kekadang terasa diri kembali remaja. ahaaaa....kekadang terimbau akan peristiwa-peristiwa silam yang bersangkutan dengan music berkenaan. jiwanggg ya....

apapun..aku sedang buat persiapan terakhir sebelum turun ke medan perang selepas minggu depan iaitu 11/7/2012. leceh juga buat part-part technical ni..heading bagai..numbering...dan tah kenapa plak aku nyer word 97 ni, ada-ada jer hal yang timbul. lagging kot..apa yang aku buat bersalinan banyak...penat mata aku tengok. nak mengadjust pun susah. hadoii...

ok..nak terus kan perjuangan ini. Hati focus... tak lama lagi... tak lama lagi.... #sempat tersenyum dalam debaran. phiewwwww...

No comments:

Post a Comment