Friday, June 29, 2012

dalam hati

ya..menunggu waktunya yang kian menjelma...banyak perasaanku alami kini. berkecamuk. char kue tiau gitu...tapi..bila aku duduk, bertenang. rasanya, semua itu cuma mainan perasaan buat diriku. terkecoh-kecoh...berdebar-debar... yang membuatkan aku rasa semakin takut. semakin hilang keyakinan..semakin melemahkan semangat aku. Tatkala aku duduk dengan kepala yang kosong....semuanya itu, bukannya apa-apa pun. banyak lagi perkara yang lebih penting yang perlu aku lalui dalam hidup ini. dan apa yang sedang aku lalui kini adalah 1% sekadar ujian buat diri untuk menjadikan aku tabah, gagah, dan menerima keupayaan diriku sendiri.

jadi, tak perlu gentar-gentar. lalui jer dengan tenang...terima segala keputusan dengan redha dan ikhlas. semuanya atas diri sendiri. =) opppsss...kejap nanti nak jumpa tok guru untuk satu misi yang penting.

relax diriku...relax....


No comments:

Post a Comment