Tuesday, June 26, 2012

anak aku terbang



 menjadilah anak aku kalau dilayan orang...hehe...

ke hulu-ke hilir anak aku dalam kapal...pa boleh buat. anak aku...anak aku...

Balik berdua pada 13/6-20/6/2012 tinggalkan dd seorang diri. kesian dia..fathers day, tak ada anak bini di sisi. sorryla dd..nah, diatas adalah gelagat anak aku dalam kapal. tak boleh duduk diam dia. ialah...tempat duduk sempit. rimas la dia. so aku lepaskan jer dia. entahlah...anak aku ni nak kata pemalu tak juga. jinak-jinak merpati gitu. orang yang dia tak kenal boleh dibawanya bermain. hadoiii...next time terbang, harus ada dd bersama. lagi satu kena book tempat duduk. susahnya kalau dicampak merata-rata oleh sistem airasia. pandainya depa mendesak kita untuk keluarkan duit lebih kalau nak selesa. fuhhh....dan, paling sakit hati, kapal kami terletak jauh di ceruk airport. seksanya aku nak menggendong si kecik aku bersama dengan rasa kesakitan kesan c-sectionku. tapi tak da pilihan....kalu banyak duit lain kali...baik guna penerbangan lain lah...what so awesome with this kind of flight?? ishhhh..geram tapi apa boleh buat lah. hadoii...

No comments:

Post a Comment