Tuesday, April 24, 2012

Yong Tau Fu

hurmm...Perempuan mengandung ni banyak karenahnya. sang suami sabar jer lah melayan bini ketika dia sedang bertaraf "PERMAISURI". Bersyukur juga aku mempunyai seorang suami yang perihatin tentang pemakanan aku ketika ini. ialah..kalau silap tempat makan...makanan bersisa gitu jer. setakat makan beberapa sudu jer. selebihnya "RAJA" kena habiskan semuanya. tension giler suami kalau terpaksa makan dua kali ganda dari yang sepatutnya. Belajar dari pengalaman, sang suami terpaksa ikutkan jer selera si bini. dan kali ini...aku teringin sangat makan Yong Tau Fu. Biar di hujung dunia, kami tetap redahi..Ya, drive-drive cari makan di Puchong. aku pun tak tau sangat nama tempat tu.. lain kali pegi lagi, aku akan intro kan tempat tu. memang ramai orang dan dapat sambutan. kalau makan ramai-ramai lagi bestttt. slurpppsss.





Aku belasah 4 ketul yong tau fu dalam sup tu ha..nasi aku makan separuh jer. tapi memang kenyang dan puas hati lah..selebihnya, sang suami gak perabiskan. tapi bila menghirup sup yong tau fu tu...heaven betul lah!!! haha....selera ibu mengandung memang pelik. silap-silap sang suami yang akan kelihatan 9bulan berbanding bini. sabo jer lah!! and thanks husband, dear!!

No comments:

Post a Comment