Friday, April 13, 2012

Kemarahanku

sudah dua hari aku tidak menggerakkan keretaku. Parking kat satu tempat jer lah.. ialah...si kecik aku cuti, maka aku tak adalah kemana-mana. ada pun, naik keta suami jer lah. semalam aku dan anak kuar makan. punya mendidih dan berdarah hati aku bagai di hiris sembilu melihat keadaan kereta aku. siallllll!! sangat marah. tak tau lah kalau ko orang terkena. banyak-banyak kereta, kereta aku juga yang jadi pilihan. memang aku mencarut jer semalam. cos, terkadang apabila kemarahan melampau ni, aku tak boleh nak kawal pun mulut aku. anak sial!! anak babi!!! bodoh!! semuanya terkeluar dari mulut aku dengan mudahnya..actually sumpah seranah tersebut datangnya dari hati yang membara. tapi hari ini, aku mengambil keputusan untuk bertenang...biarlah. kalau aku terusan sakit hati dan marah, tak baik lah untuk kesihatan dan kandungan aku. huhu...kononnya begitula. tapi, pagi ni pegi hantar si kecik ke daycare, luka tersebut berdarah lagi melihat kesan karya yang menyakitkan  mata dan menyakitkan hati aku di depan mata. inilah bahana tinggal di kawasan perumahan so-called "condominium". huhu...




sampai hati ko orang buat kereta aku cam gini. geram tauuu...kalau aku nampak orang yang buat ni, sah2 aku tampar jer. tak kiraaaaa...sakit hati mode.

No comments:

Post a Comment