Tuesday, April 24, 2012

Lunch of the day~24/4

ari ni aku makan kat restauran biasa...pagi tadi aku menyinggah gak kat restoran ni sebentar after hantar anak ke nursery. sekadar bersarap~~mee hoon goreng dan teh O kosong ais~~. tapi hari ni ada insan yang sudi spon aku. haha..aku pun bukannya kenal pun orang tersebut. ialah..aku gatai2 gi duduk semeja dengan orang tu. saja nak ajak berbual-bual. bosan makan keseorangan. hadushhhh....malu pun ada sebenarnya. tak pasal-pasal orang belanja plak. jangan salah anggap ek..bukan lelaki tau. ompuan. kalau lelaki, haha..aku duduk membelakang jer. so, tengah hari tadi, aku ke situ semula untuk makan. well...dah jadi cam dapur ke-3 after kedai makan G.I.Joe. aku dah mula bosan makan kat G.I.Joe sebenarnya...kerap sangat. so, tukar selera gitu. lebih suka makan nasi campur. tapi hari ni aku pilih makanan pedas...satu cawan teh O limau kosong ais tidak cukup untuk menghilangkan kepedasan. makin pedas, makin sedap gitu...hihi...cost makanan aku tengahari ni rm5.00. 

Daun ulaman, ikan keli cili padi, terung cili padi dan sambal 

nasi dan bayam (sekadar catitan: nasi aku tak abis, OK!)

No comments:

Post a Comment